1. Odaberite artikal koji želite da kupite i kliknite na dugme "DODAJTE U KORPU" koje se nalazi ispod artikla. Ne zaboravite da odabere i veličinu tj. broj ako je u pitanju obuća. 2. Čim dodate artikal u korpu odmah će vam biti prikazana stranica sa sadržajem vaše korpe. Ako želite da se vratite u kupovinu i nađete još neki artikal koje vas zanima kliknite na "NASTAVITE KUPOVINU 3. Ukoliko ste završili sa kupovinom popunite kratak formular sa vašim podaci kako bi znali gde da vam isporučimo robu. Brzo nakon toga ćemo vas kontaktirati da potvrdimo vašu narudžbinu. Kupovina telefonom Ukoliko vam je lakše ili imate nekih dodatnih pitanja pozovite nas. Tu smo da vam rešimo dileme.
Trenutno najlakši način plaćanja je nakon preuzimanja robe koju vam pošaljemo na željenu adresu.
Roba se dostavlja putem kurirske službe Aks. Rok isporuke je do 5 radnih dana.
Ukoliko kupujete obuću, pored svakog artikla imate link dimenzije i duzina gazišta.
Rok za reklamacije je dve nedelje, a računa se od dana kada je doneta reklamacija. Ukoliko reklamirate robu nakon dve godine (na šta po zakonu imate prava), troškove dostave I ispitivanja proizvoda (tip oštećenja) snosi kupac. U skladu sa garancijom i po zakonu, svaka reklamacija se šalje u "CIS" koji utvrđuje odgovornost za nastalo oštećenje i donosi rešenje na osnovu koga se reklamacija rešava. Sve što treba da uradite je da nas pozovete. Objasnićemo vam kako da pozovete kurira koji će nam vratiti obuću. Jako je bitno da istaknemo da robu pre slanja na reklamaciju morate dobro da izbrišete. Prljavu robu nećemo primati. U slučaju reklamacije kupac snosi troškove poštarine.
Za sad NE! Kurirska služba funkcioniše samo na teritoriji Republike Srbije.
Poštarina se plaća po cenovniku Kurirske službe!
Ukoliko niste zadovoljni artiklom mi ćemo vam vratiti novac.
pon - pet od 09:00h do 21:00h subotom od 09:00h do 20:00h